-
Furnizarea informatiilor necesare, a detaliilor tehnice si a desenelor de amplasare pentru pregatirea adecvata a spatiilor destinate instalarii echipamentelor
-
Pregatirea documentelor necesare autorizarii si functionarii echipamentelor de radiologie si infrastructura medicala stomatologica conform legislatiei in vigoare
-
Activitati de project management in relatia cu arhitecti, proiectanti si constructori pentru realizarea intocmai si la timp a proiectului
-
Instruirea personalului utilizator asupra modului de intretinere si utilizare a echipamentelor instalate
-
Desfasurarea activitatilor specifice de service privind intretinerea tehnica preventiva, diagnosticarea si repararea echipamentelor medicale in conformitate cu recomandarile si cerintele producatorilor
-
Instruirea personalului utilizator asupra modului de intretinere si utilizare a echipamentelor instalate
-
Furnizarea pieselor de schimb originale, de la producatorii echipamentelor medicale
-
Upgradarea sistemelor hardware si a solutiilor software conform cu recomandarile producatorilor pentru echipamentele vandute, asigurandu-se cresterea performantei si siguranta in exploatare
-
Contact permanent cu specialistii producatorilor pentru implementarea proiectelor cu un grad ridicat de complexitate sau rezolvarea problemelor de asistenta tehnica in regim de urgenta
-
SC DEXELLENCE PROJECT SRL asigura asistenta tehnica, servicii de reparatii si mentenanta pentru echipamentele stomatologice aflate in garantie si post-garantie. Asistenta tehnica este sustinuta de o echipa de tehnicieni de aparatura medicala care au participat la numeroase training-uri direct la producatori - la sediile PLANMECA (Finlanda), DURR DENTAL (Stuttgart, Germania) si MELAG (Berlin, Germania), fiind certificati si in legatura permanenta cu departamentele tehnice ale producatorilor. Sunt pregatiti sa rezolve prompt si prin cele mai moderne metode problemele tehnice pe care le intampinati in clinica stomatologica sau centrul de radiologie dentara. Prin “service” se intelege atat constatarea, interventia fizica, consultanta telefonica, cat si asistenta ONLINE prin platforme specifice de tip (dar nu numai) TeamViewer.
-
COSTURI. Costul serviciilor de asistenta tehnica oferite de Dexellence Project SRL sunt afisate pe pagina www.dexellence.ro/service . Prin solicitarea de asistenta tehnica din partea Dexellence Project SRL clientii isi asuma luarea la cunostinta si acordul referitor la costul respectivelor servicii. In cazuri particular, Dexellence Project SRL isi rezerva dreptul de a solicita plata in avans a interventiilor de service, mentenanta sau revizie pntru aparatura medicala. Interventia de service nu asigura sau garanteaza solutionarea problemei tehnice, ci identificarea acesteia si incercarea solutionarii. Clientul isi asuma achitarea costului interventiei de service inclusiv in cazul in care problema tehnica nu a putut fi solutionata.
-
TIMPUL DE INTERVENTIE. Echipa tehnica Dexellence Project SRL incearca sa solutioneze orice problema tehnica raportata in cel mai scurt timp posibil. Nu exista insa o garantie a interventiei intr-un timp anume, recomandarea noastra fiind programarea in avans a reviziilor, lucrarilor de mentenanta si a intervalelor de asistenta tehnica telefonica sau online.
-
PRIORITATEA INTERVENTIILOR. In cazul mai multor solicitari de interventie cncomitente, vor avea prioritate interventiile, reviziile si montajele deja programate, urmate de interventiile neprogramate care duc la imposibilitatea desfasurarii activitatii clinicii / centrului de radiologie, urmate de celellate interventii.
-
PREGATIREA APARATURII/SPATIULUI PENTRU INTERVETIE. In vederea solutionarii problemelor tehnice si usurarii interventiilor de service al Dexellence Project SRL, clientii sunt rugati sa elibereze si sa puna la dispozitia echipei tehnice Dexellence Project SRL spatiul in care este depozitata aparatura in intervalul orar stabilit in urma programarii prealabile. Orice intarziere de peste 15 min cauzata de CLIENT va fi taxata conform tarifelor de service/ora, iar clientul isi asuma achitarea acestui cost. Aparatura ce urmeaza a fi service-ata va fi curatata in prealabil de catre client, tehnicienii Dexellence Project nefiind responsabili cu curatarea aparaturii murdare (unit dentar, autoclav, microscop, compresor, pompa aspiratie, aparatura de radiologie, masina de frezat si altele). Clientul isi asuma achitarea contravalorii pieselor de schimb necesare solutionarii problemei tehnice raportate, conform recomandarii tehnicienilor Dexellence Project SRL.